Uppdatering

Igårkväll ägnade jag en jäkla massa minuter åt Styleroom, men allt
var förgäves. Sidan hängde sig och uppladdningen av bilderna krånglade.
Så nu har jag fått börja om med allting..



Istället för att ha alla bilder i ett album har jag valt att göra olika album.
Ett för hallen, ett för köket, och så vidare. Då är det lättare både för
mig och besökarna att hitta vad man söker.  :) Så just nu sitter jag
och laddar upp massvis med bilder, men snart ska jag ta en paus och
åka in till Kalix.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Sv: Hmm, okej! Det är första gången jag hör någon välja mobilt över fast ;P

2010-08-02 @ 11:12:48
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

hehe aa, jag tror dom heter skreastrand där. kolla om du vill :)

2010-08-02 @ 12:20:51
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0