Tv-kväll

Om en stund uppträder Petter, Takida och Twisted Sisters på Luleåkalaset.
Vet ni hur mycket jag skulle vilja vara där? Ååh! Visserligen har jag
sett Takida live en gång, men det hade varit roligt att se Petter och
Twisted Sisters. Men det går inte, utan istället får jag sitta här i Bjumis.



Jag har inte gjort mycket under denna lördagskväll. Älsklingen har
plockat ut alla kablar och xenonboxar, basarna och allt annat från
bilen. Så jag har legat i soffan och glott på My sweet sixteen, haha.
Nu ska jag kika runt här och sedan ska jag sätta mig framför tv:n
igen. Det blir inte mycket roligare än så denna lördagskväll.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Johanna

fin blogg :)

2010-08-07 @ 22:54:12
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0