Torsdag

Shit, det är redan torsdag. Dagarna springer iväg nu när skolstarten
närmar sig. Men idag blir det förhoppningsvis en lugn dag här hemma,
jag ska då inte åka någonstans idag. Vi har varit på vift varje dag
sedan fredag, så nu är det dags att ta det lugnt.  :)



Jag funderar på att leta fram Full frys-skivan, blev jättesugen att se
några avsnitt. Eller så tar jag fram Tre kronor för det är jättelänge
sedan jag sist såg det. Vi får se vad som händer, en hemma-dag blir
det i alla fall. Jag behöver vila upp mig inför skolstarten och be till Gud
att jag blir frisk.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0