Tisdag

Tro inte att jag har sovit så här länge denna tisdag. Jag har faktiskt
varit vaken redan 09.00, men det är först nu som jag slagit mig
till ro här vid datorn.



Direkt efter frukosten åkte vi in till Kalix för att köpa nya framdäck
och med oss hem fick vi även en aluminiumslang. Så det är därför
som jag inte har bloggat någonting förrän nu.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Jaha okej, då är jag med :)

2010-08-10 @ 12:19:31
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0