Tacopaj

Jag och älsklingen har haft fullt upp hela dagen. Jag har fått upp det
andra paret gardiner i vardagsrummet. Så nu är vardagsrummet i
princip helt klart. Det ska bara upp en tavla ovanför tv:n och något
mer på en hylla ovanför akvariet, sedan är det färdigt.  :)
Vi har även fått upp en hyllställning i en av garderoberna, kanon.



Till middag passade vi på att göra tacopaj, yummie! :)
Det lämnades en massa som vi kan frysa in, det är alltid bra att
ha när man är lat någon dag. Sedan är det bra att ha till universitetet
som lunch eftersom det finns micro i rummet som Socionomerna
får använda. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

haha och här sitter jag och vet inte vad jag ska ta mig till! :D

2010-08-21 @ 17:51:59
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bra !

/ EFW.BLOGG.SE

2010-08-22 @ 01:46:30
URL: http://efw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0