Strömpilen

Igår var vi på Ica Maxi, där hittade jag lite saker inför skolstarten.
Jag är verkligen i behov av nya mappar för de gamla är så använda
så gummibanden bara hänger. Så tre nya mappar fyndade jag för
25 kronor. Sedan köpte jag ett pennfodral också, dessutom världens
snyggaste.  ;) På högstadiet och gymnasiet använde jag aldrig
pennfodral eftersom man hade ett skåp. Men hur det är på
universitetet vet jag inte.. Sedan tappar man inte bort pennor, sudd
och annat viktigt lika lätt ifall man har ett fodral till det, så jag passade
på att köpa ett.



Nu är jag redo inför skolstarten imorgon! Jag är väldigt nervös men
jag tror det ska gå bra. Det blir en hårdstart på en gång: 10.00 - 16.00
första dagen. Fast vi ska typ bara få information den dagen, men redan
på tisdag drar allvaret igång.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: förlåt för lite sent svar, men jag har mest varit sjuk.. (:



vad händer idag då? :D

- ASIAT

2010-08-29 @ 11:20:37
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0