Söndag

Imorse vaknade jag redan 08.00, men det gick hur bra som helst.
Jag tänkte att det är lika bra att vakna lite tidigare så är jag
förhoppningsvis trött vid 22-tiden ikväll. Jag brukar ha galet svårt
att sova när skolan ska börja igen, den natten brukar jag mest
ligga vaken. Så jag får kämpa med sömnen, men förhoppningsvis
behövs det inte inatt.  :)



Efter att ha ätit baguette och druckit te ska jag nu sitta här
en stund. Mejlen ska kollas, Facebook ska uppdateras, Gratisbio
ska uppdateras och självklart ska jag svara på kommentarer.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

gud vad gott :D baguette med ost och grönsaker är muums! helst varm baguette så att smöret smälter!



Sv: Låter som bra grejer i din väska, och ja vi har samma måsten :D



Ha en jätte bra söndageftermiddag!

2010-08-29 @ 14:24:18
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0