Solstorm

Under eftermiddagen har vi varit på besök i Sangis, roligt. :)
Sedan har jag tagit mig en dusch och efter det landade
jag i soffan där jag har spenderat två timmar. Först visades
Kitchen nightmares och sedan Mannen som talar med hundar.



Nu har jag en paus ifrån tv:n för att uppdatera bloggen
och svara på kommentarer. 21.30 kommer jag sitta framför
tv:n igen, då för att se filmen Solstorm. Jag har både boken
och filmen men jag ser den gärna en gång till. Sedan är det
godnatt för min del, jag känner redan att ögonlocken börjar
falla ned.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

hello :D



sugen på veckansblogg kanske? tänkte alldrig hålla i en sådan tävling men blev ombedd och ävertalad, så är du intresserad att delta,så anmäl dig! ! :D

2010-08-02 @ 22:02:39
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0