Presentkort



Äntligen har jag tagit tummen ur .. och beställt presentkort! :)
Jag har väntat i princip hela sommaren på att beställa presentkort,
för jag hade planerat att beställa när jag har dålig ekonomi.

Nu har jag dålig ekonomi efter att ha beställt studentlitteratur
för över tusenlappen. Sedan vet jag inte när första utbetalningen
från CSN kommer, så bäst att vara på den säkra sidan. Sagt och gjort -
loggade in på Gratisbio för att byta ut mina poäng mot presentkort.
Under veckan borde jag få hem presentkort för cirka 300 kronor,
inte helt fel. Det bästa av allt - det är ju gratis.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0