Önskelista

Som några av er kanske vet så fyller jag år om en månad.
14 september närmare bestämt.  ;) Det är inte speciellt mycket
som jag önskar mig, men det finns två saker.

1. Pengar ligger överst på listan såklart! Det kommer behövas till hyra,
mat, och främst till all studentlitteratur.

      

2. Kokböcker av Leila Lindholm. A piece of cake samt One more slice.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har bägge dessa kokböcker och jag älskar de. Hoppas att du får dem. :)



Måste tacka för att du tipsade om Styleroom. Älskar den sidan nu och jag är där inne minst en gång om dagen. :)

2010-08-15 @ 19:36:11
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0