Måndag

Måndagmorgon, och jag gissar på att många har återgått till sina
rutiner. De flesta verkar börja jobba idag efter en tre-fyra veckors
semester. Själv har jag ledigt framtill 30:e augusti, då börjar jag
på universitetet.  :)



Igårkväll fixade älsklingen, Stoffe och Anton med bilen. De drog
kablar inför den nya baslådan och sånt, sedan fixade de ljuset
och en massa annat. Så jag var åskådare ett tag, haha. 22.00
visades Die Hard 4.0 men vi orkade inte se hela filmen eftersom
vi skulle upp tidigt idag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0