Lördag



Igårkväll hade vi verkligen fredagsmys. Vi såg Shanghai knights och
drack te samt åt pollymuffins. Ljuslyktorna var tända, och det kändes
verkligen som helg.  :)

För denna dag finns det inga planer, vi får se vad dagen bjuder på.
Det halsonda har blivit lite bättre men då har jag drabbats av hosta
istället. Vi får hoppas att jag inte hostar sönder något revben som
älsklingen gjorde förra helgen. Jag ska ta det lugnt idag, vila och ladda
batterierna inför skolstarten som är på måndag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0