Lista

1. Tre namn jag lyssnar till: Mia och Miizing är de vanligaste.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är ordningssam
och gör klart något till ett visst datum. Om något ska vara gjort till
imorgon, då är det gjort till imorgon. Jag drar aldrig ut på saker.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är lite för
feg ibland, haha.

4. Detta är jag rädd för: Getingar (!!!) och hissar är värst.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, lycka och sömn.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Kullerbyttor, stå på händer
och äta leverbiff.

7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med nära och kära, blogga,
fotografera med mera.

8. Detta vill jag göra just nu: Äta någon god glass eller dippa chips. ;)

9. Bästa känslan: När man är kär och lycklig.  :)

10. Värsta känslan: När någon dör, eller när man är stressad. Usch!

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Snäll,
rolig och snygg.  :)

12. Är jag kär just nu: Absolut, dygnet runt.

13. Jag vill gifta mig: Ja, förhoppningsvis blir det verklighet någongång också.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Skaffa barn,
resa utomlands några gånger till och sist men inte minst köpa ett stort hus.

15. Min käraste ägodel: Ja du.. ;o

16. Något jag vill ha i present: Pengar är aldrig fel.

17. Detta har jag på mig just nu: En t-shirt och mjukisbyxor.

18. Favoritkläder: Jag älskar att ha på mig en huvtröja och mjukisbyxor.

19. Favoritdjur:
Katt, helt klart.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: * Monday morning,
* Sexy bitch,  * Satellite

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämnet/kursen: Roligaste/intressantaste
ämnet var Människor i behov av stöd. Tråkigaste var Religionskunskapen.

23. Stjärntecken: Jungfru.

24. En bok jag gillar: Stieg Larssons böcker.

25. En film jag gillar: Wallander, Beck, och andra kriminalare.

26. TV-program jag gillar: Vänner, Kitchen nightmares, CSI osv.

27. Favoritdoft: Vanilj är favoriten.

28. Detta äter jag gärna: Grillat.

29. Dricker helst: Coca-cola.

30. Favoritgodis: Choklad i massor! :)

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand eller varför inte
Gran Canaria igen? :)

32. Färgen på mina ögon: Blågröna.

33. Min längd: 160 centimeter.

34. Jag tror på: Mig själv. ;)

35. Jag spelar: The sims och GTA ibland, haha.

36. Person jag beundrar: Det är lite blandat.

37. Så här bor jag: Just nu bor vi hos svärföräldrarna och hos min
mamma. Men snart åker vi till Umeå och då bor vi i vår fina trea.  :)

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga alls.

39. Det här tänder mig: Henrik. ;) <3

40. Det här gör mig avtänd: Svett och när folk tror att de är bättre
än andra.

41. Favoritfärg: Rosa, vit och svart.

42. Favoritcitat: "Behandla andra så som du själv vill bli behandlad".

43. En hemlighet jag vet: Många, men de är som sagt hemligheter.

44. Den bästa present jag fått: Jag kan inte komma på någon nu.

45. Senast köpta skiva: Oj! Det är några år sedan..

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon.

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Min mage.

48. Udda förmåga/egenskap: Jag vet faktiskt inte.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt.

50. Kan man älska flera stycken på samma gång: Ja, men på
olika sätt.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0