Lista

Du heter: Mia
Smeknamn: Blir oftast Mia, men somliga säger fortfarande Miizing. 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Om jag är ledsen vill jag lyssna
på bra musik med drag i, tillexempel Lady Gaga.  :)

Beroende av: Älsklingen, familj och vänner.

Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad.

Stämmer det? Ja faktiskt. Jag är nästan alltid glad, så ja det stämmer. :)

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår.

Hur imponerar man på dig? Var dig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, det händer ibland.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej :) Det blir bra :)"

Var bor du? Just nu är jag hos mamma på Seskis, men på fredag flyttar
jag och älsklingen till Umeå.

Trivs du där? På Seskis - Jodå, fast det finns inte mycket att göra här.
I Umeå - Det vi har varit där under sommaren så ja. Det finns hur mycket
som helst att göra där. :)

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Mia" använder jag mest.

Vem ringde du senast? Älsklingen. :) <3

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han berättade litegrann
om det han fixat i bilen.
Antal timmar sömn inatt: 9,5 timmar. Från 23.30 till 09.00.

Sov du ensam: Nej, Kosmos (katten) sov med mig.

Brukar du komma i tid: Hehe jajemän! Jag kommer alltid någon minut före
till och med.  :)
Hur känner du dig nu: Småhungrig men glad.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och rosa.

Vad tycker du om fötter: De är helt okej, haha.

Vad saknar du: Pengar, haha. ;)

Hade du en bra kväll igår: Det har man alltid om det finns vitlöksdip
och gurka i närheten.

Favorit dryck på morgonen: Cappuccino eller te.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Under sommarlovet har det
blivit kring 00-tiden. Men när det är skola så försöker jag lägga mig vid
23-tiden.

Är du blyg? Det beror på. Inför nya människor kan jag vara det.
Sysslar du med någon idrott: Nej endast promenader.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jadå.  :)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det finns nog
en hel del att testa.

Är du nöjd med ditt liv: Absolut! :)

Är du bortskämd: Nej det finns de som är mer bortskämda.
Vad gör du i morgon: Åker till Bjumis.

Vad är det värsta du vet? Hissar, spindlar, getingar.. Listan kan
göras lång.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Yes, de bästa. :)

Vad är det finaste du fått? Körkortet kanske? ;D
En speciell dag du minns: Förlovningsdagen, 18/7-07.

Du samlar på: Doftljus.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Älsklingen.
När grät du senast: Igår av skratt, haha.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en bil, spara pengar.

Vill du gifta dig: Absolut.
Vill du ha barn: Definitivt! :)

Är du musikalisk? Haha inte för ett öre.

Vad dricker du helst när du är törstig: Coca-cola.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, de har aldrig gjort det.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Alldeles för ofta, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Nu funkar det!:)<3

2010-08-16 @ 13:24:19
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0