Kalix

Bilarna är tvättade och städade både invändigt och utvändigt.
Min rygg värker och älsklingen hostar snart upp lungorna låter
det som. För att trösta oss åkte vi in till Kalix, hihi.
Vi gjorde ett besök på Frasses för att äta lite chilicheese,
yummie. :) Sedan köpte vi hostmedicin innan vi åkte till
Strömbergs för att hämta några delar till bilen.



Nu ska jag svara på kommentarer och sedan ska jag kika
in på Styleroom. Inte för att jag behöver någon inspiration
just nu, lägenheten är ju klar. Men det är alltid rolig att
kika in där.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Skulle också behöva tvätta bilen, iallafall utvändigt. Har en tendens att alltid få fågelskit på våran, haha..

2010-08-19 @ 15:04:23
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0