Hus

Vi har varit hemma i norrbotten drygt fyra timmar och jag har inte
gjort speciellt mycket under de timmarna. Spelat lite tv-spel,
men jag tröttnade rätt fort. Jag har läst gårdagens NSD plus all
reklam, och sedan har jag kikat på Hemnet.

(Ett av husen på gatan nedanför oss)

Hittade en hel del hus i vårt område, men då kostade de skjortan också,
haha. Ger man 1,5 miljoner får man ett litet hus utan havsutsikt -
ger man 5,9 miljoner får man ett större hus vid havet. Vem vill köpa
ett hus åt mig? :) Vårt område verkar inte så pjåkigt, jag kommer trivas
bra där bland de stora fina husen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0