Galltvål

I söndags hittade jag det jag länge letat efter - Galltvål.
Jag hittade det på Barnens hus i Haparanda men det finns även
i hälsokostaffären Life bland annat.

Har ni någongång använt galltvål? Mamma har galltvål här hemma
och det är hur bra som helst när man vill få bort fläckar från kläder.
Galltvålen har varit en räddare i nöden flera gånger och alla fläckar
har försvunnit. Det enda den inte har kunnat ta bort är målarfärg
(som man målar hus med).  Men allt annat har försvunnit så det är
en riktigt bra tvål.

Den håller i flera år dessutom, den är riktigt dryg. Den finns i fast
form men även flytande i flaska om man hellre vill ha det. Jag köpte
min galltvål på Barnens hus i Haparanda för 49 kronor. Så det är
inget dyrt pris heller.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

För det kan du inte ha annars eller? :P

2010-08-17 @ 12:31:16
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Therez

Vad kul! Hoppas ni kommer att trivas här i Umeå! Jag brukar köpa lösviktssalladen på Ica Gourmet som ligger mitt i stan. :)

2010-08-17 @ 13:23:16
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0