Första dagen

Igår åkte jag och älsklingen ifrån Kalix vid 07.30-tiden, ganska
precis faktiskt. Sedan stannade vi i Robertsfors för att äta lunch
och efter det fortsatte vi mot Umeå. Vi var framme typ 11.45,
så det tog drygt fyra timmar att köra (med paus inräknad).

Vi började med att bära upp allting, hela bilen var fullastad
med två gästsängar, tv:n, kylbag, påsar och hinken där fiskarna
var. När vi kom innanför lägenhetsdörren klev vi in i postriket, haha.
Det låg en jäkla massa post på golvet, men jag gillar ju reklam och
brev, så inte mig emot. När vi hade packat upp allitng (det tog fyra
timmar) åt vi middag och sedan gick jag igenom posten.
Måste säga att Umeå är en riktigt bra stad, vi fick en massa erbjudanden
och gratis-saker eftersom vi är nyinflyttade här.  :)



Senare under kvällen åkte vi till Marieberg där vi besökte Djurmagazinet.
Vill ni veta en sak? Jag körde dit! Haha, lite smått stolt över att köra
inne i Umeå.  ;p Matthias och Alexandra kom på besök ännu senare
under kvällen, roligt. Vi var helt slut efter en jobbig dag, så vi somnade
redan före 23-tiden.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, grymt söta :D

2010-08-21 @ 10:14:57
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0