Fiskeolycka

Det är fredag den 13:e, och det märktes idag, haha.
När vi var och fiskade så gick mitt spö sönder helt plötsligt.
Jag skulle kasta i flötet och vips så gick hela spöet sönder och
hamnade i vattnet. Det enda som blev kvar uppe på land var
det man håller i, den yttersta delen, haha. ;p Älsklingen fick
fånga spöet med sitt kastspö men vi fick inte upp hela. Rullen
och all lina ligger kvar på havsbotten.



Vi fick åka till Haparanda för att köpa ett nytt fiskespö,
så förhoppningsvis håller det nya lite bättre. :) Det blir kanske
att prova det ikväll. Vi får väl se.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0