Djursafari

Igårkväll åkte jag och älsklingen ut på byn för att se hur helljuset och
dimljusen lyser. Under den 15 minuter korta biltur hann vi se ett och
ett annat djur, hihi.  :)


Efter vägen mot Tromsö såg vi två harar, de var inte ens rädda utan satt
vid vägkanten när vi rullade förbi. Sedan när jag tände helljuset såg jag
någonting glimta till inne i skogen bland träden, då var det ett rådjur.
Jag trodde först det var en ren, sedan en räv (haha!), men det visade
sig vara ett rådjur som sedan gick lugnt över vägen. Vid vändplatsen
på Fridhem såg vi en igelkotte och två älgar (en ko - älgmamma, och
en kalv - älgbarnet). Sedan åkte vi till storkajen och där såg vi en igelkotte.
Vi såg även en hund, men det är ju mer vanligt än att se rådjur.
Så under 15 minuter lyckades vi se sju djur, inte illa pinkat! Det var en
riktig djursafari, haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: julia

sv: stylist :)

2010-08-11 @ 10:00:21
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0