Dagens planer

Jisses Amalia! Idag är det en fullbokad dag återigen. Det är galet
mycket att göra trots att det är sommarlov. Hur kommer det
inte vara efter måndag, då skolan börjar igen? ;o

Jag hade tänkt kika in på Facebook och Gratisbio innan jag lämnar
datorn. Sedan ska jag ställa mig och diska, inte det roligaste men
jag hatar när man har disk. Det ser så stökigt och ofräscht ut, haha. ;p
Under dagen ska jag vandra ner till folktandvården och avboka min
tid som jag har fått. Varför var de tvungen att boka tid efter min födelsedag?
De vill bara tjäna pengar.. Men jag ska boka om tiden till efter årsskiftet
för jag har ju nyligen varit i Haparanda hos tandläkaren på kontroll.


Som ni ser, det finns litegrann att göra denna fredag. Jag ska även ha
i åtanke att jag inte är 100 % frisk, så tänker inte göra en massa saker.
Helst av allt skulle jag vilja spendera dagen i soffan framför tv:n.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Emma

Du vet väl om att det beror inte på när du fyller år, som du får gratis tandvård eller inte. Det är hela året ut, så du har gratis tandvård ända till 31 dacember detta år, fast du har fyllt 19 tidigare på året.

2010-08-27 @ 10:07:23
Postat av: lucke

Var med i dagens blogg om du känner för det :P

2010-08-27 @ 10:07:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

fullt upp

2010-08-27 @ 10:29:31
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0