Uppkörningen

Tänkte berätta litegrann om uppkörningen, dels för att ni ska få
veta vad som komma skall på er uppkörning, inte för att alla
gör samma saker men ändå. Men detta skriver jag även för att
jag själv ska komma ihåg hur det var på min uppkörning.

Jag fick börja på Folkets hus-parkeringen (som man alltid gör),
sedan fick jag åka ut på E4:an och styra bilen mot Karlsborg.
Fick sedan åka tillbaka mot Kalix, och då blev det en vänstersväng
mot Bredviken. Därefter åkte jag och körde runt inne i centrum
samt backa i en gatukorsning. Sist men inte minst - åka tillbaka
till Folkets hus-parkeringen och parkera. Väl där fick jag beskedet
att jag klarade körkortet.  ;) "Välgodkänt" enligt besiktningsmannen.
Vilken lättnad det var! :)



Kan säga att jag var sjukt nervös, men det gick riktigt bra ändå.
Har kört runt litegrann redan, men nu ska jag skjutsa hem mamma
till Seskis. Hihi, roligt att köra själv! :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: elliz och elviz

-åhh så kul!!! OCH STORT GRATTIS!!

2010-04-06 @ 19:44:38
URL: http://oriez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0