Trött

Jag har spenderat i princip hela dagen i bilen, haha. Först övningskörde
jag, sedan blev det uppkörning, och efter det har jag kört bil.  ;b
Kör med mammas bil just nu, roligt! Testade även med älsklingens
bil, men jag tycker inte om pedalerna på den. Dessutom är jag så
kort så jag ser inte över huven, haha. Måste skaffa någon kudde
att sitta på när jag ska köra volvon, haha.  ;p Jag hade samma
problem när jag körde med bilskolan..



Nu ska jag titta runt på nätet och sedan ska jag faktiskt sova.
Är helt slut efter allt körande, haha. Blir att lägga sig i tid och
sedan kliva upp hyffsat tidigt eftersom jag har en massa saker
att göra imorgon.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: haha förstår det!:D när ska du fixa egen bil då?;)

2010-04-06 @ 23:02:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: N I L M A

hahaha hade också problem med korta ben när jag övningskörde ;P

2010-04-07 @ 01:12:07
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0