Torsdag

Idag är det skärtorsdag, och jag antar att de flesta har påsklov nu? :)
Jag har haft det sedan igår och det är så härligt! Igårkväll hade jag
och älsklingen en mysig tv-kväll med Halvåtta hos mig, Andra avenyn
och sist men inte minst Wallander - Vålnaden. Riktigt bra film!
Men alla Wallander-filmer är bra tycker jag, hihi.



Idag då? Vi ska till Bjumis under dagen och hämta skoterskorna
så vi inte fryser ihjäl ikväll på Skotercrossen. Sedan ska vi laga mat,
vänta på Dennis och efter det åka iväg till Karlsborg. Dagen kommer
gå snabbt, minst sagt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Ska du lura någon idag? =)

2010-04-01 @ 10:29:37
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0