Torsdag

Det är redan torsdag. Vart har den här veckan försvunnit? ;o
Mitt påsklov har varit fullspäckat varje dag, och så blir det
även de dagar som är kvar.



Idag klev jag upp redan 07.00 för att vi ska åka mot Seskis
vid 09-tiden. Vi ska plocka upp mamma, och sedan åker vi mot
Haparanda. Jag har tid hos tandläkaren, usch. Jag har inte varit
till en tandläkare på 1 ½ år, så gissa om jag är nervös. Vi får
hoppas att jag inte har något hål, så tandläkarbesöket snabbt är över.
Det värsta jag vet är tandläkaren, usch och fy. Tandläkarskräck så
det skriker om det..  ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt, det är så himla skönt att ha körkort man blir nästan lite väl bortskämd med det ibland ;) Allt tränande lönar sig tillslut =)

2010-04-08 @ 08:30:51
URL: http://lisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0