Tisdag

Det är fortfarande påsklov, men jag är redan vaken.. Helt sjukt! Klockan är
inte ens 08.30 och jag är vaken. Men jag somnade före 23-tiden igår,
och vaknade rätt tidigt idag - men det spelar ingen roll. Jag känner mig
utvilad ändå som tur är.   :)

Vad bjuder denna dag på? Jag ska övningsköra mycket i alla fall, hihi.
Sedan ska jag förbi en frisör under eftermiddagen, och mer än så har jag
inte planerat. :)



Nu ska jag svara på kommentarer och sedan ska jag göra min dagliga
tur på nätet. Om en stund ska jag väcka älsklingen så vi kan åka hem
till Kalix och börja övningsköra.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0