Tisdag

Idag är jag ledig från skolan, och det är så skönt! Visserligen har jag bara
varit vaken en timme, men det var riktigt skönt med sovmorgon.
Igårkväll skulle vi se Gremlins, men tror ni att jag orkade det? Jag somnade
mitt under filmen, haha. Så vi ska göra ett nytt försök ikväll, för Gremlins
är så söta. Det är en film där man sitter och "åååh":ar sig hela tiden, hihi. :)



Dagens planer då? Jag ska göra min dagliga tur på nätet, sedan hade
jag tänkt se Våra bästa år. Måste passa på när jag är ledig.  ;) Efter det
ska jag plugga, duscha, handla och så vidare. Listan kan göras lång.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0