Tisdag

Ursäkta för den dåliga uppdateringen igårkväll. Jag hade ont i huvudet,
och försökte sova bort den. Vet ni? Det lyckades, skönt.  :) Inatt har
jag sovit nästan klockan runt (12 timmar), så nu är jag utvilad.



Idag har jag återigen sovmorgon, ingenting som jag klagar på precis. ;)
Börjar 12.00 idag, och har endast två lektioner. Det är alltså tre timmar
kvar tills jag börjar, men de tre timmarna kommer svischa iväg.
Jag ska göra min dagliga runda på nätet, och sedan kanske jag börjar
rensa i garderoben. Det blev aldrig av igår, så jag kanske hinner med
det idag.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, de e grymt gott!

2010-04-20 @ 10:01:26
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0