Tisdag

Jäkla vad skönt det var att sova inatt, helt underbart. Somnade som en
stock igår vid 22-tiden, och klev upp 07.30. Jag älskar när man har
sovmorgon, hihi.  :) På torsdagar har jag en rejäl sovmorgon fram till
12.20, inte illa.  ;)



Idag lär tiden gå snabbt i skolan, endast två lektioner. Tisdagar är
"datadagar" som jag brukar kalla det. Vi sitter endast vid datorerna
och arbetar med projektet. Men vad händer när projektet är slut?
Då har vi bara en lektion på tisdagar.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0