Tipspromenad

Skoldagen gick bra idag, tiden gick snabbt och det fanns hela tiden
något att göra. Började morgonen med en repetition i Samhälls-
kunskapen. Har prov imorgon, och jag hoppas det går vägen.  :)
Sedan har vi fixat inför Hälsodagen som är på måndag. Äntligen är
vi klara med Tipspromenaden, hoppas de tycker det är kluriga
frågor. ;) Fast klasskamraterna lär nog kunna en del eftersom vi
läser kursen Hälsopedagogik.

Kom hem redan 11.30, men jag har varit ute på stan och uträttat
ärenden fram tills nu. Kanske dags att plugga litegrann till
morgondagens prov? Sedan är det dags för middag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0