Städning

Vi åkte från Bjumis vid 15.30-tiden, så vi var där i fyra timmar.
Men det gjorde ingenting, jag hade fullt upp med att plugga
samt glo runt på internet. Det blev ingen kycklingsallad till middag,
vi blev bjudna på mat i Bjumis istället. Men imorgon - då jäkla
ska jag ha min efterlängtade hemmagjorda kycklingsallad! :)

Jag har hämtat ut mitt studentplakat från Ica, och jäkla vad stort
det är. Det kommer inte upp någon bild på plakatet (dels för att
jag inte ens själv har sett det), och sedan ska det bli en överraskning.
Det är väl inte nå kul att se plakatet i förväg? Jag har även hunnit
med att dammsuga hela lägenheten, duktigt.



Nu är jag grymt sugen på fransk chokladtårta, men jag ska försöka
hålla mig. Till helgen kanske det blir att köpa, då kommer mamma
på besök. :) Nej, nu ska jag svara på kommentarer och sedan ska
jag faktiskt spela Sims 3 en stund.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar: Här händer det inte särskilt mycket. :) Jag ska nog städa eller gå en promenad. :) Vad ska du hitta på ikväll? :)

2010-04-21 @ 18:21:28
URL: http://queenofthecourt.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: hehe jag kan förstå det, jag vaknade upp med ångest dagen efter. :/



En fråga bara, har du mig på bloglovin? ;P

2010-04-21 @ 19:20:01
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja poängsystem är fan jobbigt. Det borde vara först till kvarn! :p vi har ställt oss i poängsystem i dom flesta städerna i sverige, man vet ju aldrig.. haha

2010-04-21 @ 20:16:31
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: N I L M A

haha jag valde mitt plakat själv! tycker inte det spelar någon roll alls :S



sv: har skickat ett mail till dig med Mina vänner-sidan :)

2010-04-21 @ 20:58:10
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0