Söndag



Igårkväll blev det att se en rad olika program på tv, så det blev en riktig
tv-kväll kan man säga. Wild kids, Körslaget, Die Hard 4.0 samt
Kommissarien och havet. Dock somnade jag under sista filmen, haha.  :)

Dagens planer då? Nu under morgonsidan ska jag ta det lugnt, sitta
vid datorn och titta runt lite. Sedan ska jag duscha och efter det plugga.
Mer än så har jag inte planerat. Jag hoppas att älsklingen kan förhöra
mig senare under dagen, det är alltid bättre när han förhör mig på
instuderingsfrågorna.  :) Vad har ni för planer denna söndag?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0