Seskis

Jag och älsklingen åkte mot Seskis vid 14-tiden, så var framme drygt
30 minuter efteråt. Det blev att laga mat ganska direkt, dagens middag
blev Tacopaj. Yummie! :) Efter maten har vi spelat något crosspel på datorn,
men det gick ganska dåligt för mig, haha. Har även tittat på Hur man blir av
med en kille på 10 dagar
, den visas ännu på tv:n. Men just nu tittar vi på
Animal planet, det handlar om pumor just nu – ganska intressant faktiskt.  :)
Dessutom är de väldigt söta, hihi.



Senare ikväll ska vi in till mommo och hälsa på tror jag, det brukar ju vara
en tradition. En massa filmer att se ikväll också, men vi får se om det blir
någon. För en gångs skull har jag med Tre Kronor-dvd:n, hihi. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hmm okaj okaj.. ;D

2010-04-03 @ 01:08:00
URL: http://mittgbg.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: Heh, tack. :)

2010-04-03 @ 01:59:04
URL: http://queenofthecourt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0