Schema

 

Idag är det första dagen denna vecka som vi börjar 08.00, det känns
lite smått segt. Men jag är uppe ur sängen och frukosten är äten, så
det kommer gå bra. 08.00 börjar vi med Samhällskunskap A i alla fall.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men "Så styrs Sverige"-kapitlet
är tråkigt, svårt och ointressant.  Om en vecka har vi prov, så det
kanske är dags att börja plugga? 10.00 ska vi egentligen ha Hälsopedagogik,
men idag ska vi vara på Arbetsförmedlingen. Jag tror inte att det ger
så mycket mer information än det jag redan vet. Men vi får väl se.. ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: hilea

samhäll va nog ett av de tråkigaste ämnena om jag minns rätt;)

2010-04-21 @ 08:02:06
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Hoppas jag å :)

2010-04-21 @ 08:05:10
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0