Schema

 

Denna fredag vet jag inte om jag ser fram emot, haha. Morgonen ska
börja med Idrott, och där ska vi ha massage. Jag hatar massage!
Det värsta jag vet är när någon masserar, jag börjar rysa i hela kroppen.
Efter lunch har vi Fritid för funktionshindrade, då ska vi säkerligen göra
instuderingsfrågor. Sista lektionen är Religionskunskap A, och jag gissar
på att vi ska arbeta med grupparbetet. Jag hoppas att vi hinner klart idag!

När skolan slutar 15.15 ska jag cykla hemåt. Sedan åker jag till Seskis
kring 16-tiden. Väl där blir det middag, ta det lugnt och eventuellt en
fika hos mommo. Det är tradition som sagt.  ;)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, jag älsakr det!

2010-04-16 @ 09:51:36
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0