Schema

 

Dagens schema kan vi hurra över, hihi. Det blir inte speciellt ansträngande
kan jag säga. Jag älskar tisdagar, men det vet ni nog redan. 10.10 börjar
jag i alla fall med Projektarbete. Hoppas min grupp är närvarande idag
så vi får bortgjort det sista. Vi ska skriva innehållsförteckning samt titta
igenom rapporten så allt ser ut som det ska. Sedan är det bara att skriva
ut den, så läraren får rätta. Efter lunchen har vi också Projektarbete, och
då kommer vi fixa med det jag nyss skrev.

 

När jag kommer hem kring 13-tiden blir det att ta det lugnt en stund.
Sedan är det dags att laga middag, och idag blir det pasta med pastasås,
jag är så grymt sugen på det.  :) Det ska även diskas, duschas och sånt där.
Dessutom skulle jag behöva läsa på till Samhällsprovet..

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

hoppas du får en bra dag då!

2010-04-13 @ 09:26:37
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0