Sangis marknad

Vid 10-tiden åkte vi till Coop för att handla till dagens middag.
Det blev både fläskfilé, potatis, schampoo och lite annat smått och gott.
Bland annat så köpte vi Digestive bars - supergoda, och bra att ha
när man är småhungrig. Åkte vidare till Mekonomen, och sedan
blåste vi på till Sangis för att gå på marknaden.



Det fanns inte mycket på marknaden, det blir bara sämre och sämre
för varje år. Två klädstånd, hemskt. Men jag hittade i alla fall
ett par ljusa jeans för 149 kronor. ;)  Så jag är nöjd med trippen till
Sangis. Var förbi till Bjumis sedan så mamma fick bytt sitt trasiga dimljus.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0