Projektarbete

Imorse var premiär cykelturen i år för min del, hihi. 08.00 började
skolan, och första lektionen var Samhällskunskap A. Läraren gick
igenom litegrann men för det mesta fick vi läsa och göra frågor.
Sedan hade vi Hälsopedagogiken, då planerade vi en Hälsodag
som mest troligt blir av i Maj. Efter det arbetade jag och min
projektgrupp med Projektarbetet. Vi rättade lite och fixade med
innehållsförteckningen som strulade. Sedan skrev vi ut ett x-antal
kopior, och nu är projektrapporten inlämnad till läraren.  Skönt! :)



Nu ska jag svara på kommentarer och sedan börja med matlagningen.
Idag blir det pommes frites, kycklingnuggets, aioli och mangoraja
samt sallad. Yummie! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

SV; Åh gud vad nice! :O jag vill också haa!! haha



kram

2010-04-14 @ 14:43:09
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

har inga planer för dagen!

2010-04-14 @ 15:24:03
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0