Plugga

Middagen befinner sig i magen just nu, och jag är proppmätt.
Chicken nuggets är så mycket mumsigare tillsammans med
strips, men tyvärr är det inte lika nyttigt. Men ibland får man
lyxa till det, som idag.  ;)



Nu ska jag svara på kommentarer och sedan ska jag plugga.
Första gången på flera veckor som jag ska plugga, haha.
Vi har inte haft läxor eller liknande på jättelänge, vilket har
varit kanoners! Men idag fick vi en uppgift där man ska göra en
hälsoprofil. Så nu ska jag sätta igång och skriva vad jag borde
ändra, och vad jag vill förändra. Tror inte det blir så jättesvårt.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0