Övningskört

Efter 10-tiden åkte vi iväg mot Kalix så jag fick övningsköra. Det blev även
att göra ett besök på Gallerian, Coop och i Bjumis. Måste säga att det
gick bra att övningsköra fast det regnade jättemycket.  ;p



Vi har precis kommit hem till mamma, så nu ska jag svara på kommentarer.
Sedan ska jag kika igenom säkerhetskontroll-pappret, och efter det
får vi se vad som händer. Om ett tag blir det att äta middag, påskmat.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Erika

Finfin bild :D



sv: Ja han är sjukt grym ^^

2010-04-03 @ 16:13:19
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: lovisa

ojdå, minns hur det var själv:P haha uppkörning snart eller+:D

2010-04-03 @ 17:48:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0