Onsdag

Igårkväll somnade jag redan vid 22-tiden, några minuter tidigare än vanligt.
Men det var stor skillnad imorse när jag vaknade - jag vaknade och var
helt pigg.  Det är inte varje onsdag det händer, haha.  ;p Jag är redan
fixad och klar, vanligtvis brukar jag inte vara klar förrän om 10-15 minuter.



Vad bjuder denna dag på? Jag har fullt upp idag kan jag säga.
Först blir det skola i några timmar, eventuellt att jag stannar en stund
efter lektionerna också. Hoppas Marie och Moa också kan stanna, så vi
får göra klart frågorna till tipspromenaden.  :) Sedan ska jag till optikern
och boka tid för linsundersökning. Måste även förbi Hemåt och höra med
dem hur vi ska lösa det med parkeringen under nästa vecka.
Som ni ser - jag har fullt upp hela dagen. Sedan ska jag även tillägga
att jag måste plugga till ett prov som är imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jaa det var jobbigt haha blä så trött ja e:) <3

2010-04-28 @ 07:12:14
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0