Onsdag

Igår var vi på kalas eftersom William fyllde 3 år. Det bjöds på en
massa fika, tårtor och allt där emellan. Riktigt mumsigt! Jag fastnade
speciellt för en tårta, den var med choklad och någon kräm.
Jag kommer garanterat köpa hem den någongång för den var super.
Googlade lite nyss och hittade den goda tårtan, den heter Fransk
chokladtårta. Yummie! :)



Nu ska jag göra min dagliga runda på nätet, så jag hinner någonting
innan skolan börjar. Efter skolan kommer jag ha mycket att stå i -
hämta ut paket både från Mekonomen samt Ica, laga mat, plugga
och så vidare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0