Onsdag

Varför är det alltid så jobbigt att kliva upp på onsdagar? Jag börjar 08.00
och slutar 11.30 om det inte är något speciellt. Då borde jag väl komma
upp lätt eftersom det är en kort skoldag med endast två lektioner?
Men nej, istället är jag nästan alltid tröttast på onsdagar.  Konstigt.. ;p



Nu sitter jag här i alla fall och gnuggar bort sömn från ögonen, haha.
Det känns som att jag fortfarande är i nattmössan trots att jag tvättat
ansiktet med iskallt vatten för att piggna till. Vi får hoppas att skoldagen
går fort, så jag får ta en powernap under eftermiddagen. En powernap
brukar fungera, efter att ha sovit i 15-20 minuter så är jag pigg igen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0