Middag

Skoldagen gick bra, och Zumban var roligare än vad jag hade väntat mig.
Samhällslektionen ska vi inte ens prata om, jag förstod i princip ingenting.
Sista lektionen, Hälsopedagogik, var lugn. Jag och Marie gjorde frågor
till Tipspromenaden som vi ska ha under Hälsodagen.

Här hemma har vi nyss ätit middag, och idag blev det den efterlängtade
kycklingsalladen. Yummie! Förut åt vi alltid kycklingsallad med grillad
kyckling, men nu kör vi med chicken nuggets, och det är så pass mycket
godare.   :)



Nu ska jag titta runt litegrann, eventuellt beställa studentklänningen,
och sedan kommer jag att ha fullt upp. Vi ska handla, sedan ska jag
plugga samt duscha. Att plugga tar ett bra tag eftersom det är grymt
mycket att läsa.. ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: jaa du fattar ju :/ de spelar oss ett spratt

2010-04-22 @ 16:52:31
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: N I L M A

vad bra att det var roligare än väntat :D

2010-04-22 @ 17:16:06
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja annars finns ju alltid blocket där privatpersoner hyr ut i andra hand ifall det skulle krisa.

2010-04-22 @ 18:16:19
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0