Måndag

Skönt med sovmorgon en måndagmorgon. Det är inte ofta det händer
kan jag lova er. Men jag och min grupp gjorde klart Religionsarbetet
i fredags, och då fick vi sovmorgon idag.  :)



Skoldagen blir inte alls jobbig idag, jag ser snarare fram emot den.
När jag kommer hem igen under dagen, då hade jag tänkt rensa
i garderoben. Jag har fullt med en massa tröjor, linnen med mera
som jag aldrig använder. Så jag hade tänkt rensa undan litegrann,
så man får plats med nya kläder.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, kratta är väl inte de roligaste som finns :S

2010-04-19 @ 08:16:29
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

ja, tur att man får ett resultat :)

2010-04-19 @ 08:18:04
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0