Kort skoldag

Detta var då en onödig skoldag, endast en lektion som varade i
en timme. Men om jag missar något inom Samhällskunskapen,
då är jag typ helt lost. Så jag måste vara på varje lektion för
att fatta någonting.  ;p Läraren pratade om minoritetsregering,
majoritetsregering och så vidare. Allting bara snurrar runt i
huvudet, haha.

Här hemma har jag inte gjort speciellt mycket. Jag har packat
litegrann, sedan har jag tittat när älsklingen har sökt jobb.
Vi har även pratat om lägenheten i Umeå, och det lutar mot att
vi tackar nej. Den ligger 17 km från Umeå centrum, och sedan
måste jag åka buss till universitetet och så vidare. Dessutom
ligger det en pappersfabrik i samma område, och jag hatar
Karlsborgslukten.. ;p Det är ju ännu fyra månader kvar tills
vi flyttar, så förhoppningsvis får vi tag på en lägenhet närmare
universitetet.  :)


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0