Ja

Vi har blivit erbjudna lägenheten i Umeå!! :) Dock vet vi inte ännu om vi
ska ha den eftersom vi inte sett den i verkligheten. Men jag har mejlat
kundcenter och frågat ifall vi kan tacka ja, och ändå fortsätta anmäla
oss på andra lägenheter. Och att vi sedan åker ner till Umeå för att
titta på de som vi blivit erbjudna. Hoppas det går bra att göra så.  :)



Om man kanske skulle kika in på Facebook en snabbis?
Sedan hade jag tänkt packa, imorgon åker jag till mamma över helgen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vilken läcker inredningsinspiration :D

Sv: ja jag gillar också förmiddagara bäst, idag slutade jag 11, super nice. men skönt med sovmorgon varannan vecka också faktiskt!

Ha en fortsatt jätte braaa fredagskväll!

2010-04-16 @ 23:10:00
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0