Högskoleprovet

Det är inte ofta det kommer upp något inlägg i denna kategori under en helg.
Men idag är det ett undantag.

 

 

Det är den 10 april, vilket betyder att idag skriver många av Sveriges
invånare högskoleprovet. Jag kommer vara en av dem, och jag är
inte nervös - konstigt nog. Jag har tränat på tre högskoleprov på nätet,
och då fick jag 0,6 poäng. De gångerna läste jag inte igenom texterna
ordentligt och diagrammen chansade jag på. Men idag är det på riktigt,
så nu ska jag läsa allting noggrant och ta det lugnt. Vi får hoppas på det
bästa, är nöjd så länge jag får mer än 0,0 poäng.  :)


Varför gör jag högskoleprovet egentligen? Jo, därför att jag ska bli
placerad i ytterligare en urvalsgrupp när jag söker till universiteten.
Jag kommer alltså söka in med både betyg och högskoleprov - alltså
hamnar jag i två grupper och har större chans att komma in på det
jag verkligen vill.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0