Helg



Jag överlevde orienteringen, haha. Första kontrollen var lite svår att hitta,
men de andra gick riktigt bra. Jag virrade inte bort mig i alla fall, haha.  :)
Andra och sista lektionen behövde jag inte ens gå till eftersom det bara
var att höra ifall man hade rester. Jag hade inga rester och fick alltså sluta
redan 11.40.  :)

Nu är jag hemma och har precis bytt sängkläder. Ska snart åka mot
Seskis, och det lär vara världens bilköer. Får se vad som händer ikväll,
vet inte om man ids besöka planen. Brukar inte vara något drag där precis,
det blir bara sämre för varje år. Men grilla ska vi göra i alla fall, hihi. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

absolut :)

2010-04-30 @ 12:47:46
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Sandie

Najs med orientering, det suger jag alltid på dock ;)

2010-04-30 @ 14:20:50
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0