Helg

Jag har haft helg i några timmar, men det känns som att jag inte har
hunnit göra någonting alls. Jag har sett tv, duschat, fixat med cv
samt pluggat. Okej, det var några saker, haha.



Det blev en sen middag idag eftersom älsklingen har varit i Bjumis
och fixat med mercan. Men nu har vi avnjutit hemmagjord pizza,
yummie! :)

Snart ska vi gå ner till Hemköp och handla lite gott till ikväll.
Det blir så mycket som dip och gurka, hihi. Men jag har även planer
på att äta fransk chokladtårta. Så vi får se, dip och gurka kanske
blir imorgonkväll istället.  :) Talang blir det att glo på ikväll i alla fall,
mer än så är ej planerat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0